Jag älskar att sparka på den där bollen.

Kom hem för ett tag sen och då hoppade jag in i duschen på en gång, frös så mycket. TUMMEN NER FÖR VINTERN! Visst det kan vara mysigt med snö, men det är nog inte mer postivt än det. Nu sitter jag här, osminkad, trött och lyssnar på musik. Det har varit en bra dag, min losassyster vann sin match med 4-0 (?), tror det var så iallafall. Så fort hon kom in så tog det två sekunder och sedan vart det mål, hon är så extremt duktig. Och det är som idag, när jag har kollat fotboll nästan hela dagen, det är en sån stor saknad så jag vet inte vad, jag vill tillbaka, men kommer aldrig kunna, för jag platsar inte längre. Det är tragiskt, och det gör ont. Men sanning är sanning. Imorgon börjar jag praoa med,  ska praoa på ett cafè & restaurang som heter vardagsrummet. Kommer bli härligt, ska vara där med Sara i min klass. Känns som att jag har skrivit tillräckligt nu och det känns också som att sängen saknar mig! Jag hör av mig imorgon istället. HAJDO


På bilden ser ni stället jag ska praoa på, det är grymt mysigt!

Kommentarer
Postat av: vicky

DU ÄR SÅÅÅÅ DUM!!!!

du platsar, om du bara sätter igång och tränar igen! du kan sandra du är duktig!<3

2010-12-06 @ 17:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0