Ibland blir det inte som man tänkt sig.

Jag vet att jag kan bli sur för minsta lilla, men det känns så skönt att vi har löst det här nu. Face mot face härdan efter, för gumman.. Utan dig är jag inte hel, du är min andra halva, den bättre delen av mig och du är min bästavän. Elin du är en min stjärna, stjärnan i mitt liv. Det spelar ingen roll hur mycket jag försöker förklara hur mycket du betyder för mig, för jag kommer ändå aldrig att lyckas. Du är så otroligt underbar och helt fantastiskt, jag finner som sagt inga ord. Du och jag, det är så det ska vara. Det är en självklarthet! Vi är pulverbarn och tillsammans är vi oslagsbara. Du är galaxens största tönt och med dig kan jag vara hur fånig som helst, för att jag vet att du ändå stannar kvar. Elin Ohlson, du är bäst. Bättre än bäst till och med, och det är i din närhet jag får uppleva äkta kärlek, värme och närhet, det är då jag känner mig trygg.
- Tio tusen varv runt jorden och tillbaka igen, så beskriver inget min kärlek till dig. Jag älskar dig!


Det är du som får mig lycklig Elin, du får mig känna mig speciell.

Du är helt crazy och det är det jag tycker om, du är så otroligt.... Ja, allt är positivt med dig, jag kommer inte på en ända dålig grej. Du är amazing!



Du är världens finaste, vackraste, gulligaste..
JA VÄRLDENS SÖTASTE PERSON!


Med dig kan jag visa mig ledsen, och låta mina tårar falla. För jag vet att du är där och tar min hand, håller om mig och torkar mina tårar, ser till att jag mår bra & får mig känna mig älskad & värdefull.




Alla minnen vi har delat tillsammans, det är så underbart. Det finaste minnet med dig, det är varenda sekund jag tillbringar i din närhet och gumman jag menar varenda ord jag säger. I din närhet, då går inget snett & jag kan inte vara annat än lycklig. Jag är överlycklig för att jag har fått chansen att lära känna en sån underbar person som dig, jag tror jag måste ha vunnit på lotto.

Du och jag, vi är som piff & puff, vi hör ihop!

Kolla mitt smile på bilden, det får jag bara när jag är med dig!

TILL SLUT VILL JAG BARA AVSLUTA MED..
Elin Ohlson, du är min bästavän och lämnar du mig, så lämnar jag allt. För utan dig är livet inte värt att leva, du är ljuset på min dag, min leende på läpparna. Du är min drog och jag blir FÖREVIGT din knarkare. Jag är hellre olycklig med dig, än lycklig utan dig. När du ler så får du mig att skratta, du är så söt. Speceillt när du sover! Jag glömmer aldrig alla gånger vi har tittat på skräckfilm och suttit i varandras knän, och somnat hand i hand. Det kallar jag mer än äkta vänskap. Folk frågar mig, och säger till mig. Att du och Elin, ni har verkligen funnit varandra & ni hör ihop, ni är inte två personer. Utan en tillsammans, en som klarar allt! Dags för mig att avsluta, gumman. Du är värdefull & emellan oss, där finns det bara en stort hjärta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKLING, vet inte vart ja ska börja?

du är bara världens bästa och jag är enormt tacksam att ha dej som vän! det går inte att förklara hur mycket du betyder för mig, utan dej ingen jag, så enkelt är det, vi är en! tillsammans klarar vi allt och inget. jag vet inte vad ja skriva för att du ska förstå hur mycket du betyder för mig och hur glad jag är att jag fick träffa dej den där dagen i gussleby och sen dess har våran vänskap bara växt och blivit en stor stjärna som inget och ingen ger sig på! jag gör allt för dej syster min och finns dygnet runt! tre ord: jag älskar dej!

du är ljuset i mitt liv, lever hellre med dej olycklig än utan dej lycklig! jag älskar dej miljarder varv runt jorden och tillbaka men det räcker inte, jag kärlek dej hjärtat mitt!

som sagt: tillsammans, klarar vi ALLT!

2010-12-10 @ 23:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0