HELG

Åh underbart! Praoade som vanligt idag, tillbringade mest min tid i kassan och det var grymt roligt faktiskt. Efter praon drog jag till mig tillsammans med Jikar och Serina, vi packade min väska och sedan så drog vi upp på stan. Awesome dag! Jag och Serina höll på att göra bort oss rejält, det finns ju som sagt rulltrappor mitt inne på vågen på stan, och vi gick mot den som åker uppåt.. Rakt fram och vi höll på att dö, alltså vi skrattade så mycket att vi fick ont i magen!! Herregud tjejer, ni får mig verkligen le på riktigt, stor kärlek till er. Nu sitter jag hemma hos pappa, skulle egentligen dra till Jikar ikväll med hon fick gäster så det var inte så nu, synd eftersom att jag var taggad på att dra dit. Blir väl att jag träffar Jennie senare ikväll istället, fast jag klagar inte. Nej nu ska jag gå ut i köket och vara lite social mot min far och lillasyster, samt min pappas fru. Vi hörs senare. CIAO.




Kommentarer
Postat av: Emma Leijon

sv: tack hjärtat, det betyder <3

2010-12-10 @ 19:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0