FEM DAGAR KVAR.

Blir sängliggandes idag också, jag hatar verkligen att vara sjuk. Jag har grymt ont i halsen, är genomförskyld samtidigt som jag haltar, mitt knä är verkligen ur funktion. Ska iväg och kolla det imorgon, usch jag hatar verkligen sånt där. Som tur är sitter min bästavän Jennie hemma hos sig och är sjuk hon med, så den tjejen blir min räddning idag. Jag kan fortfarande inte fatta att jag åker ifrån henne en hel vecka, det är sjukt.. Sitter just nu i mitt mörka dystra rum och lyssnar på musik, har inte ens varit uppe nåt idag. Folk säger att det är snöstorm ute (?) Det får jag väl reda på med tiden.. Haha, nej men ska faktiskt flytta mig till vardagsrummet nu och sätta på en film, jag hör av mig senare. CIAO.




Jag kan inte fatta bebis, att du åker idag.. Två veckor utan dig,
det är som en mardröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0