Dom värsta timmarna i mitt liv.

Hann inte riktigt med att blogga igår, och idag har jag spenderat nästan hela min dag på akuten, dom längsta timmarna i hela mitt liv. Tjejerna kom ju hit igår och dom är helt underbara rent ut sagt, kom hit och verkligen gjorde min dag! Vi bakade kladdkaka, skrattade, pratade, planerade nyår och hade en amazing dag. På kvällen somnade jag tidigt, eller jag trodde att jag kunde sova med fick istället bli en sömnlös natt. Jag gick upp, drog iväg till praon och var där ungefär en timme. Sedan kom mamma och Kjell och hämtade mig, vi drog först iväg till Adolfsbergs vårdcentral till en läkare där helvettet började, vi skickades ner till akuten där vi nog satt tre hela timmar, jag grät pågrund utav smärta och jag fick röntga knät och det var dom värsta timmarna i mitt liv! Dom sa att dom inte såg någon skillnad, fast mitt knä är typ dubbelt så stort som hela mig och min smärta dödar. Fick iallafall kryckor så nu är jag "krycksandra igen" Fyfan alltså! Hela eftermiddagen har spendrats hemma, i sängen med datan eller framför tv, kan inte gå. Imorgon har mamma bokat tid på solariumet också, så grymt bra. Nej ska gå och hämta dricka nu. Vi hörs, ville bara säga att jag lever, eller halft iallafall. PUSS.





Kommentarer
Postat av: moa

krya!!:d

2010-12-18 @ 14:29:18
Postat av: moa

krya!!:d

2010-12-18 @ 14:29:44
Postat av: emilie

synd!

2010-12-18 @ 14:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0