Det kommer ljusa dagar.

Hade fått en kommentar från någon utan avsändare,
så tänkte att jag svarar i ett inlägg!
vart har du köpt tightsen?
grym blogg förresten.
Kram
Jag har köpt dom på bikbok och tack så mycket. KRAM!

Kom precis hem ifrån kylan, praoade ju som sagt idag. Det var hur roligt som helst, vi fick servera, plocka undan, diska, laga mat och ja allt som ingår i restaurangs arbete. Plus att vi fick äta där idag med, extremt god mat. Efter praon så åkte jag på ett lite möte och sedan träffade jag zachis och hans mamma. Hur trevliga som helst, verkligen. Får se till att åka till honom på jullovet, känns tungt när han bor så långt ifrån mig nu, man kan inte träffas som vanligt. Och folks om undrar vem zachis är så är det min bästavän, han är som min storebror! Men nu idag så har jag ingenting planerat, vet inte alls vad som händer. Känner mig lite trött och så. Tror jag ska sätta på en film, baka lite kladdkaka och bara vara. Kan vara skönt det med! Jag hör av mig lite senare. PUSS.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack så jätte mycket, gud vad glad jag blir :)

måste få säga detsamma också :)

2010-12-06 @ 20:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0