Det är mörkt ute.

Drog över till Jennie en sväng, men hon fixade sig och drog till folkets, kändes lite som en diss. Jag drog hem och nu sitter jag här, på mitt rum och dunkar musik på högsta nivå! Det är fredagskväll, jag sitter hemma och är död. Varit en jobbig vecka, men hur grym som helst och ibland är det hur underbart som helst att bara ta det lungt. Ska snart gå och tvätta bort mitt smink och sätta på en film, sedan ska jag sova för natten så jag orkar med morgondagen. Det blir en tidig morgon, åker ut med pappas "familj" till farmor på dagen och firar jul eftersom att jag inte är hemma på julafton. Grymt mysigt. På eftermiddagen befinner jag mig i rosta skolan med Louise och Serinas systemkamera då forward vs ekers dm match spelas. På kvällen är inga planer gjorda, inga alls. Så får se vad som händer & sker. Nej, nu ska jag springa och hämta chips, tjock som man är. PUSS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0