Ännu en till match!

Forward åkte på stryk med 7-0, fast dom var grymma i andra halvlek då dom höll nolla. Tjejer ni är grymma! Nu är jag bara hemma och vänder, kjell kommer vilken sekund som helst och hämtar upp mig. Då drar vi upp på stan där vi möter upp mamma och syster, sedan tar lite efterätt på Hellas, sedan beger vi oss till Karro skolan där min losassyster ska spela match. Övre Adolfsberg vs. Guldsmedshyttan. Det kommer bli en grymt bra dag. Imorgon börjar jag praoa också, awesome. Nej, nu måste jag platta håret lite snabbt. CIAO.


Låten får mig tänka på dig och jag blir varm i hela kroppen.
A

Kommentarer
Postat av: jessica

a? ;) tell meee

åh, så sjukt grymt irriterande. ja, han vet att jag alltid kommer tillbaks, för det gör jag. oavsett vad liksom. egentligen borde jag skitit i honom för längesen, gått vidare och så. men det går bara inte, jag kan inte. jag VILL liksom inte, jag har fastnat för honom helt enkelt. va länge ni höll ihop, starkt gjort. och jag ska absolut säga till, finns för dig med vännen. som du säger, trots vi inte känner varann så bra än så vet jag att du är en äkta vän, det märks på dig. vi får verkligen se till o träffas på lovet! <3

2010-12-05 @ 21:06:21
Postat av: jessica

ja absolut, såg att du addade mig förut, riktigt bra!

besvarad kärlek är verkligen det bästa som finns, och obesvarad det värsta. jag ser också fram emot det, vart i örebro bor du? <3

2010-12-05 @ 22:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0