Wednesday

Kom precis ut från duschen. Jag älskar verkligen att duscha! Det är nog det bästa som finns, haha. Så nu sitter jag här nyrakad och med blött hår och dunkar musik. Är ensam hemma så volymen är på max. Legat i sängen hela den här dagen med, finns ju ingenting att göra när man är sjuk. Men just nu känns det lite bättre så ska försöka gå till skolan imorgon, är ändå en ganska soft dag. Efter skolan om jag nu ska gå så drar jag upp på stan med hanna och tillbringar dagen med henne, eftersom att jag inte får träna för min kära far eftersom att jag har varit sjuk. Saknar fotbollen just nu, nåt sjukt! Men iallfall, satt och prata med hanna förut i hur många timmar som helst och tjejen är bara för underbar. Men nu ska jag städa upp lite på mitt "söta" rum, för det ser förjävligt ut rent ut sagt, haha. Hör säkert av mig med ett inlägg ikväll, annars så får ni stå ut och så uppdaterar jag imorgon.
Hoppas ni har haft en bra onsdag iallfall.  



Bilderna är från wehearit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0