Vintervärme ute..

Kom precis hem. Cyklade hem så fort jag kunde, det är så jäkla kallt ute rent ut sagt. Så just nu sitter jag här i stor tjocktröja och ska snart hoppa in i duschen. Skola imorgon, sedan drar jag till mamma. Så grymt härligt! Ska stanna där över helgen, och kommer nog hem på söndag kväll. På lördag ska jag träffa angelica, var bara tvungen att nämna det eftersom att jag saknar henne så grymt. Min helg kommer garanterat att bli awesome! Men nu kommer jennie snart hit så jag måste skynda mig med att städa mitt rum. Lägger in ringarna lite längre ner i inlägget. Hör av mig ikväll kanske annars så blir det här det sista inlägget för idag. Men nu drar jag, CIAO.




Inga bra bilder, men ni får stå ut. Jag älskar dom iallafall!!!!

Kommentarer
Postat av: MOAA

Snart kommer en frågestund upp på min blogg ställ många frågor om du har lust :)

Ha en bra dag och kväll!

2010-08-27 @ 15:13:05
Postat av: julia

gud vilka coola ringar!! Vars har du hittat dom? :)

2010-08-28 @ 11:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0