Varför finns det problem?

Pappa ringde nyss och väckte mig. Så nu är jag uppe och ska ta mig lite snabb frukost innan jag cyklar iväg till min kära mormor i adolfsberg. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ikväll ska jag nog träffa filip en stund iallafall. Men nu måste jag skynda mig, kanske slänger in en bild på dagens outfit innan jag drar. CIAO

Jag är tom, finner inga ord.
Just nu vill jag bara bort från exakt alla problem, och det kunde jag göra med dig. Men nu när det känns som att du har försvunnit på riktigt, så har jag ingenting kvar. Önskar bara att du kunde förstå att du har förändrat lilla mig till en grymt mycket bättre människa, och gjort mig till den jag nu är idag, jag önskar du förstår hur mycket jag älskar dig! Det är verkligen obeskrivligt.. Men ni har gjort era val, jag får leva på egen hand. Även fast jag inte kommer klara det, för världen går under utan dig vid min sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0