Till min allra bästavän.

Jag vet inte vad jag ska ta vägen och just nu behöver jag skriva av mig. Läs om du vill, jag tvingar dig inte. Men jag undrar och ställer mig frågan varenda dag, vart tog vi vägen, du & jag? Vi var som vatten och himmel, som kung och drottning, som gurka och gurkdipp, vi var världens bästa vänner tillsammans. Men nu finns ingenting kvar, bara askan av ditt fina leende som du lämnade hos mig. Du har kvar din tröja här, den har lukt från dig. Den somnar jag brevid varje kväll och vaknar upp bredvid den med svullet ansikte och tårar i ögonen. Varför blir det alltid såhär mellan oss, jag hatar det och finner inga ord för hur dåligt jag mår då. När jag inte har dig vid min sida, då fungerar ingenting. Och när jag säger ingenting så menar jag precis orden som det stavas, bokstavligt! När du försvann så försvann min ork, varje dag så sitter jag hemma och lyssnar på alla våra låtar & kollar på alla våra bilder. Tårarna faller bara ner, och tar aldrig slut. Jag saknar dig! Och allt jag skulle behöva från dig är ett sms, bara veta att du lever och mår bra. Det skulle göra så att jag känner lättnad. Men det jag mest av allt skulle vilja, det är att springa in i dina armar med världens största leende, krama dig så hårt som jag brukar. Sen brukar det alltid sluta med att vi ramlar ihop och bara dör av skratt. Just nu när jag sitter och skriver det här så faller tårar ner från mina kinder. Du är hela mitt liv, hela min värld. Du är allt jag lever för, du är den största delen inom mig & du är min andra halva. Utan dig är jag ingenting, jag är som luft. Du har förändrat mig till den personen som jag är idag, den bättre sidan av personen sandra. Men nu när du har försvunnit har jag blivit till en helt vanlig tjej igen, den tjejer som ingen ser eller hör, den tjejen som sitter längst bak i klassrummet och inte pratar med någon, den tjejen som saknar dig så det gör ont & den tjejen som går förbi till hus varje dag för att se om du är där. Alla minnen som vi har delat kan jag inte förklara med ord, dom är obeskrivliga! Du är blondie och jag är brownie, vi är menade för varandra och ingen skulle komma imellan oss. Vi lovade varandra att alltid gå hand i hand genom livets svåra och glada stunder, men nu är inget sig likt. Vi gick åt varsitt håll och allt jag vill är att du kommer tillbaka. Du är unik och ingen kommer någonsin kunna ersätta din plats som du har hos mig. Den står alltid öppen och du kommer alltid kunna komma tillbaka till mig. Du vet att jag alltid ställer upp för dig i vårt & torrt, dag som natt. När som helst kommer jag, då du behöver mig! För att om jag vet att du är ledsen kan jag inte kontrollera mig, då kan jag inte vara mig själv. Utan då vill jag vara där och hålla om dig! Du är det absolut bästa som har hänt mig och det finns ingen bättre än dig. INGEN BÄTTRE! Så ta åt dig av orden, du är bäst. Du kommer säkert bara tro att allt jag har skrivit här är ord, men dom orden kommer från mitt hjärta & det är nästan inget av det jag egentligen känner och vill att du ska veta. Så till sist, glöm inte att du är mitt allt och att jag inte klarar mig utan dig. Sköt om dig nu, det är allt jag begär. Jag står alltid öppen för dig om du vill komma tillbaka, när som helst. Jag älskar dig Jennie Anna Granberg, mer än något annat!










Jag tror jag är kingen, men du är mitt k och utan dig är jag verkligen ingen.

Kommer du ihåg våra låtar? Bara våra låtar.



Det jag ville komma fram till var att jag saknar dig obeskrivligt och att jag vill att du kommer tillbaka. Det är min högsta önskan. Och glöm för guds skull inte att jag älskar dig mest på jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0