Sömnlös natt.

Vaknade nyss upp här i mitt lilla rum. Blev inte många timmar sömns inatt. Mår ännu värre idag än vad jag gjorde igår,  så vet inte alls hur dagen blir. Mesta tiden i sängen iallafall, haha. Senare idag, om jag har ork så ska ska jag lägga in bild på det jag fick med min hem från marieberg, när det nu var. Hm, söndags va? Men iallafall, nu är jag jätte hungrig och dör snart av hunger känns det som, så ska gå upp och äta frukost. Känns lite sjukt att jag äter frukost medans min klass äter lunch i skolan, haha. Men nu ska jag inte sitta här och skriva en massa onödiga saker istället ska jag gå och äta frukost. Jag hör av mig lite senare, puss. Men ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0