Sjuklingen..

Nu börjar precis fångarna på fortet. Det måste man ju bara kolla på helt enkelt. Blir nog att vara hemma imorgon också så att jag hinner bli frisk. Känner mig som största sjuklingen, ligger i sängen med datorn i knät. Tvn på och dosan bredvid mig. Mobilen bredvid och på mitt lilla bort står nässpray, alvedon och halstabletterna, haha. Samtidigt som musiken spelar på låg volym. Jag har iallafall precis ätit, fick i mig en halv panpizza. Det enda jag just nu vill det är faktiskt att komma tillbaka till skolan och träffa allt bra folk där, som får en orka med skoldagen och där det alltid sprids en massa positiv energi. Nu känns det som att jag skriver ännu ett onödigt inlägg idag. Men ni får stå ut! För det finns inte så mycket att skriva om när man ligger hemma i sängen hela dagarna. Men nu har jag missat jätte mycket på tvn. Jag hör säkert av mig med ännu ett inlägg innan jag går och lägger mig. Men nu har jag snart missat hela pogrammet, så nu drar jag. CIAO

Kommentarer
Postat av: amanda

krya på dig!

2010-08-24 @ 21:45:20
Postat av: Camilla

jag kommer ha kvar den tills jag tröttnar, vilket nog kan ta ett tag:)

2010-08-24 @ 22:12:21
Postat av: evelina

sv : tack & tack :)

fångarna fortet är helt klart värt att kolla på .

fin blogg du har du med :)

2010-08-25 @ 16:19:28
Postat av: evelina

sv : nej , ikväll ska jag inte vara hemma .. :(

men spelar in det och kollar på det sen , man kan inte missa det . :)

2010-08-25 @ 16:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0