Mysdag med bästavän.

Försov mig i morse, första dagen på ganska länge ändå så, plus att jag hann till skolan i tid! Saknat alla bra människor som alltid finns där och utstrålar energi, det gör mig så glad. Jag slutade skolan halvfyra och då drog jag hem till hanna med henne, världens bästa tjej! Vi fixade oss och drog upp på stan. Träffade jennie och jag skulle boka klipptid, men frisören var inte där. Så typiskt när man verkligen vill ha nåt! Jennie drog hem lika fort som vi kom upp och då fortsatte jag och hanna, vi letade praoplats och jag ska praoa på bikbok i två veckor. Hur underbart som helst! Sedan träffade vi lite folk och efter det drog vi hem till hanna. Det är så himla kallt ute nu, typ vinter, haha. Nu ska vi iallafall äta lite, hungerbarn som vi är. Jag fick med mig ett par grymt snygga ringar hem från stan, dom kan jag visa i ett inlägg senare ikväll. Men nu ska jag vara social mot hanna, jag hör av mig när jag kommit hem. CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0