Musik på högsta volym!


Slutade skolan ungefär vid tre idag, äntligen helg!! Då tog jag cykeln och åkte hem på en gång. Då hade jag så bråttom för att jag skulle iväg och möta fanny, men klant som jag är så råkar jag tappa nycklarna emellan plankorna på min altan och får inte upp dom. Crazy, ringer då pappa och är helt upphetsad och skit, och han skulle komma och hjälpa mig. Så satt där på min gulliga altan i ungefär en timme och vänta, haha. Nu har jag precis städat mitt rum och ska snart äta. Sen åker jag och möter fanny, hon sover här ikväll. Hur mysigt som helst & det var sjukt längesen jag och den tjejen träffades, hon är så saknad. Så nu är lilla sandra taggad på en grymt bra kväll och helg. Imorgon drar jag och spelar match, sedan blir det barnvakt åt världens bästa lillasyster. Hur mysigt som helst! Men nu ska jag gå och fixa mig lite, och sedan städa rummet in till det sista. Jag hör kanske av mig ikväll, annars får det bli ett inlägg imorgon. Ha en bra fredagskväll, för det ska jag iallafall ha.






Något som saknas nu, det är världens bästa ställe. Gusselby & sommaren -10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0