Jag gillar dig, oändligt.

Vart inget inlägg igår. Men emma sov hos natten till igår. När vi hade vaknat upp så fixade jag mig och drog till marieberg med mamma och syster. Då cyklade emma hem, tack för en grymt bra natt & allt vännen, nu taggar vi nästa gång och det är bara du som vet vad jag menar, haha. Iallafall, fick med mig mycket saker hem från marieberg, awsome! Efter det så åkte vi hem till mormor en stund, jag somnade i hennes soffa och sedan kom pappa och hämtade mig. Då åkte jag hem och gick och la mig, klockan åtta? Helt sjukt.. Pappa väckte mig nu på morgonen, men jag stannade hemma. Mår sjukt dåligt, och har nog aldrig mått såhär dåligt. Har sovit exakt hela dagen och har ingen kraft till någonting. Så nu ska jag gå och ta mig nåt att dricka, sedan sova en stund till. Hör kanske av mig ikväll, annars så blir nog uppdateringen dålig nu ett tag tills jag har blivit bättre. Men nu drar jag. CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0