Jag är tillbaka.

Snart är sommarlovet slut och helvettet drar igång igen, alså skolan. Börjar på onsdag igen! Jag har iallafall haft ett sjukt bra sommarlov, obeskrivligt helt enkelt. Nu sitter jag här med bästavän och ska snart dra iväg och träna, eller ja om några timmar. Blir första träningen på hur länge som helst, kommer typ dö. Ikväll tältar jag med bästavän och imorgon ska jag nog träffa fanny en stund. Vi får se hur allt blir, men jag återkommer ikväll och nu ska jag ta bloggandet på allvar igen! Ny header ska också fixas. Men nu ska jag röra mig och vara socail mot bäsatvän. Vi hörs senare. CIAO



Låten är tillägnad min allra bästa vän, Jennie Anna Granberg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0