Finner inga ord.

Kom precis hem. Åkte till mormor idag på dagen. Senare cyklade jag till emma och var med henne och buddha, vi satt hemma hos emma ett tag och sedan drog vi ut. Vi cyklade runt i hela varberga och oxhagen, sedan drog vi och hämtade alexander. Vi drog hem till mig och sedan vidare till karslunds arena och kollade när kif mötte adolfsberg. Men det var så jäkla kallt så vi drog hem i halvlek. Träffade även lejla ewe & karro där, saknade tjejer! Nu sitter jag här med datorn i knät och massa tända ljus. Ska snart ta mig något och äta, sedan ska jag hoppa in i duschen. Ska lägga mig tidigt idag eftersom att skolan börjar imorgon, tråkigt nog. Imorgonkväll blir det iallafall träning, underbart! Men nu ska jag röra mig, hör av mig imorgon innan jag drar till skolan. Om jag hinner, annars får det bli ett inlägg imorgonkväll. Men nu drar jag. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0