Don't cry, just say fucku and smile.

Fanny och jag blev väckta tidigt imorse, jag trodde jag skulle dö. Men vi gick upp och gjorde oss i ordning sedan skjutsade vi hem henne. Tack för en grymt bra dag gumman & natt, du är underbar helt enkelt. Efter det åkte vi till stadium och köpte skydd till mitt knä, börjar få ont igen typiskt nog. Sen drog vi hem och jag böt snabbt om och drog iväg till emma, därifrån vi vidare till samlingen. Vi mötte lindesberg ik och vi vann med 4-2. Det är så jäkla bra tjejer, nu håller vi i det här! Det var så hilma skönt med vinst så emma natta rebecka och jag firade det genom att äta mentos. Så grymt gott! Efter det drog vi hem till emma och sedan hem till mig där vi nu sitter. Vi har varit barnvakt ikväll till världens bästa lillasyster, och jag måste faktiskt erkänna att jag älskar henne nåt extremt hur jobbigt hon än kan vara. Men iallafall, vi var med buddha anell och jennie en stund. Vi spelade fotboll och hade en grymt bra kväll. Nu har jag precis lagt lillasyster, buddha & anell har åkt och emma och jag la oss i soffan med chipsskålen på bordet och drickan i handen. Hur mysigt som helst. Imorgon drar jag till marieberg med mamma och syster, och sedan till mormor en stund. Helt sjukt att tiden har gått så fort och att vi börjar skolan om mindre än två dygn. Åh, ångest! Men nu ska jag sluta skriva här på min gulliga bok och vara social mot emma istället. Jag hör av mig imorgon. Hoppas ni har haft en lika bra lördag som mig, för min har varit BÄST. Men nu drar jag. CIAO



Bara för att vi är så sööööööööööööta. Men ja!
Mongobarnen nummer 1.


Kommentarer
Postat av: eshporta

sv: tack detsamma ((:

2010-08-25 @ 16:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0