Break..

Mycket händer just nu, och jag har varken tid eller ork för bloggen just nu. Så lägger den åt sidan ett tag och hör av mig med ett inlägg då och då istället, för just nu finns det inget att skriva om. Typiskt att det alltid ska vara jag som drabbas av nån skit, men aja. Sånt är livet! Jag ville bara höra av mig och berätta att jag lever. Jag hör av mig om ett tag, och tills dess.. Ha det så bra!

Jag saknar dig gumman, du gör mig hel.

- Helgen är vår och då är det du & jag mot världen.
www.elinohlson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: elin ohlson <3

syster, du vet att jag älskar dej mest av allt! tillsammans är vi oslagbara och klarar allt, och då menar jag allt!

du betyder så sjukt mycket och i helgen är det vi tsm helt ensamma, vi ska bara snacka om allt och inget precis som vi brukar göra när vi är ensamma!

du(L)mej föralltid!

systrarna stjärna, du och jag mot världen!

JAG ÄLSKAR DEJ NU OCH FÖRALLTID! utan dej är jag inte hel!

helgen kommer bli oslagbar!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-09-03 @ 20:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0