you are the worlds greatest

förlåt för att jag inte hörde av mig igår, men jag hann helt enkelt inte.. men ska berätta lite kort om vad jag gjorde igår.. vi slutade ju tolv som sagt, då drog jikar motaz&jikar till vivalla, var där nån timme eller nåt sedan drog vi vidare, vi skulle till min pappas jobb men så såg vi wolid så vi skjutsade upp honom till stan först, sedan drog vi till min pappas jobb för att kolla en sak.. jag fick verkligen tokspel där borta, men inga kommentarer! efter det drog vi hem till jikar och åt mat, haha. sedan så drog vi till markbackens gård en stund och sedan hem till henne igen! vid åtta cyklade jag hem trorja, och då vart det bara att börja fixa inför dagen som kom idag!
idag så drog jag till jikar vid tjugo över sju, halv åtta mötte vi alla andra och tillsammans drog vi vidare till mellringeskolan där jag har varit hela förmiddagen.. har typ haft fotbollscup där borta, det gick inte bra för "tjejlaget" men killarna kom två, sjukt bra spelat allihopa! sedan cyklade jag hem och nu har jag precis ätit, ska nu gå och sova en stund för att sedan ta cykeln till lundby för nästa match mot adolfsberg! så ska sova nån timme nu och sedan tagga till ännu en gång :) jag hör av mig när jag kommit hem och tack för att ni har läst mig intressanta & roliga bok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0