no one can always be perfect

blev inget inlägg igår när jag kommit hem, för det första så hann jag typ inte.. jennie och jag åkte som sagt upp på stan och jag fick med mg ett par leggings hem! dock från barnavdelningen, haha men skitsamma.. sedan gick vi runt och bara kollade en stund, sedan så började vi gå hem till mig, och på vägen hem så skulle vi köpa godis och vad ser vi då? jo massa jordgubbar, och vi kunde bara inte låta bli att köpa några.. så vi köpte med oss massa jordgubbar medans vi hade ett gott skratt och massa saker på vägen hem! när vi precis hade "fikat" så kom zach förbi, vi kollade på luft slottets som sprängdes, fyfan den är faktiskt ganska läskig! iallafall enligt mig och jennie som satt under en filt och var rädda, haha. sedan skjutsade vi hem dom, men innan så skämde jag & jennie ut oss på maxi.. som vanligt allså! efter vi hade skjutsat hem dom så åkte jag mamma och syster iväg med bilen och sedan gick vi hem! var väll typ hemma vid halv elva och då duschade jag och gick sedan och la mig..

nu har jag nästan precis vaknat, eller ja för en stund sen. nu ska jag fixa mig lite smått och sedan ska jag dra upp på stan igen, har sett en skitsnygg tröja som jag bara måste ha! men måste skynda mig lite nu, stan stänger ju ändå klockan fyra! tack för att ni har läst min bok och vi hörs ikväll och det lovar jag :)



aslutar med en konsitg bild på mig..


måste bara säga att jag har världens bästa vän!
du är klockren, och ingen förstår mig bättre än du
jag älskar dig vännen, du gör mig hel ♥

Kommentarer
Postat av: jennie

älskling, utan dig är jag ingenting !

2010-04-25 @ 20:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0