all learn off mistake, but all are worth two chance

kom precis hem, känns som att jag har varit överallt idag!
gick på stan med jennie idag, molly skulle ha hängt med men hon fick förhinder, men det hindra inte mig och jennie för att spendera massa pengar! :) träffade även zach och wette och va med dom ett tag.. sen kom marcus och då slutade allt i katastrof, inget illa mena åt honom men dom fattar säkert! så jennies mamma kom och hämta oss och vi åkte till willys för att köpa påskgodis för att bli på bättre humör :) vid sju tog jag cykeln till mamma som var hos några kompisar till oss borta i västhaga, och som sagt.. kom nyss hem och nu sitter jag och lyssnar på musik, ska snart sätta på en film! men ska inte sitta här och skriva en massa onödiga saker, jag hör av mig imorgon! (a)


fick med mig två tröjor hem idag,
inte världens bästa bilder men ni får stå ut!


t-shirt gina tricot,
99kr älskar texten!
långärmad tröja gina tricot, 129kr (mycket finare på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0