read if you want


- falska vänner
vänner som snackar skit bakom ryggen på en och vänner som inte håller vad dom lovar

- rykten
jag hatar verkligen dom! speciellt alla falska som folk sprider för att dom inte har något annat att göra, det är så att det slutar med att man sitter och skrattar åt dom tillslut..

- dom nya busstiderna..
det är något som kan få mig riktigt arg, dom går en gång två gånger i timmen och vart man än ska så måste man stå och vänta.. och alla nya nummer!? varför inte bara ha kvar som gamla, det funkade ju, eller?




- vädret!!!!
det är så härligt och skönt, man kan inte göra något annat än att älska det, slippa den tjocka vinterjackan och på med solbrillorna istället

- min skola och speceillt min klass
det kanske låter sjukt och väldigt konstigt, men jag måste faktiskt digga min klass & skola! min klass är världens bästa, det finns inga ord som beskriver den.. och min skola är också extremt bra, i love it

- mina vänner
mina vänner är dom bästa som finns, dom finns där i alla lägen och ställer jämt upp! utan er är jag ingenting.

- min familj
sen så måste jag bara hissa min familj, det låter nog extremt konstigt men så är det.
under den senaste tiden har jag gått igenom mycket med min familj, men om man håller ihop och kämpar tillsammans så går allt, och då menar jag allt! utan er skulle jag aldrig varit den jag är idag, ni har hjälpt mig att få tillbaka mitt självförtroende och få mig att våga stå för mig själv, jag älskar er! och det kommer jag fortsätta att göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0