time goes so fast and now we miss you so much, more than word can say

ett år sen idag, de var då du försvann ifrån oss
en underbar vän som var allas ängel!
jag kan inte säga att jag kände dig till hundra, men vi pratade många gånger
du var verkligen en otroligt bra tjej, finns nog inte ord
jag hoppas verkligen du har det bra däruppe
just nu när jag sitter här och lyssnar på bara din låt och kollar på alla bilder på dig
då känner jag hur några tårar börjar rinna ner på min kind
jag vet inte vad jag ska säga, du är obeskrivlig
men jag vet att alla dina vänner älskade dig till tvåhundra tio procent om inte mer
vänta på oss vid grinden, vi kommer snart!

vila i frid, världens bästa malin karlsson

låten malins bror och pojkvän gjorde som minne till henne, den är otroligt fin
lyssna och försök förstå vad som har hänt!
tårarna rinner när man hör den

 

vila i frid, du var en ängel utan vingar!
malin kristina karlsson 1994 - 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0