the words you said, now i miss us

skolan gick snabbt idag, även fast vi hade dom jobbigaste lektionerna.. men maten var skit äcklig och efter den börja jag känna mig sjuk, illamående och en jävlig huvudvärk! men jag förskte stå ut matte lektionen och sedan drog jag hem, orkade inte mer och allt blev bara värre! när jag hade åkt två jobbiga bussar som tog en timme så vart allt bara ännu värre och när jag kom hem så gick jag och la mig på en gång, allt vart typ svart och jag somnade efter en lång stund! vaknade för typ en halvtimme sen och är alldeles snurrig i huvudet, har fortfarande en jävlig huvudvärk och mår fortfarande illa.. usch jag hoppas verkligen inte att det här blir något allvarlig, jag hatar att vara sjuk! men nu ska jag inte sitta här och skriva en massa onödiga saker som jag jämt brukar göra, istället ska jag hoppa in i duschen och tvätta mitt äckliga hår, måste färga utväxten också.. oj vad mycket jag har att göra,haha (a) sedan missade jag ju träningen idag också som jag hade sett fram till jätte länge, fan att det ska vara såhär! hoppas bara att jag är frisk tills imorgon för då ska jag träffa ebba, det blir riktigt mysigt! men nu drar jag, annars så skriver jag väll bara mer! vi hörs ikväll eller imorgon, hoppas eran dag inte varit som min :)


Kommentarer
Postat av: camilla

Va också sjuk idag, kommer du imr? + va hette hon den där tjejens blogg som vi läste igår i skolan? :)

2010-04-20 @ 20:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0