song makes me think of you and me

drar till sängen nu och ska försöka sova inatt, kommer nog inte gå så bra eftersom att jag har sjukt ont i halsen och så fort jag sväljer eller hur jag ska säga så gör det sjukt ont.. så just nu knarkar jag ipren och strepslis med jordgubbssmak, underbart! åh nyss kom pappa hem med en sjukt stor godispåse åt mig, det är det bästa att vara sjuk, att man blir ompysslad och bara får ligga i sängen och dega! men nu börjar klockan bli mycket och mitt batteri i datorn dör snart och jag orkar inte hämta laddaren, haha. men vi hörs imorgon, för nu ska lilla sandra sova

finns det någon bättre?
justin bieber - overboard

Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: tack sötnos!! jag håller på med massa låtar för tillfället ! så dem kommer:D puss

2010-04-22 @ 10:55:09
Postat av: Kungen wette <3

sandra säg inte att du gillar den fjollan (A)

<3<3<3<3<3

2010-04-29 @ 19:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0