my life is like a game, sometimes you win and sometimes lose big

svar på kommentar:
anonym: dansar du? :d
sandra svarar: nej det gör jag inte, men jag har gjort.. dansade jätte mycket när jag var liten :)

drog som sagt upp på stan idag, dock inte med jennie utan med mamma&syster.. bytte mina leggings mot enkla svarta strumpbyxor och köpte en färg glad tröja på ginatricot! såg även massa andra snygga kläder som jag ska köpa på onsdag.. jag längtar redan dit, haha. sedan så köpte jag en avslutningsklänning, det kanske låter tidigt men jag vill vara ute i god tid för annars när man vill ha något så finns det typ inget kvar.. så det var en vit och jag tycker faktiskt om den! efter stan åkte jag hem och mamma och jag satt bara och pratade en stund, mysigt! sedan kom pappa och hämtade mig och vi åkte och åt lite och sedan hem. när jag kom hem så träffade jag jennie, vi satt och planera veckan lite haha, och sedan gick vi ut och körde fotboll! hur kul som helst bara för att vi är så jäkla grymma :) sen drog hon hem och jag in och kollade på film med pappa och ludde, och nu sitter jag här och skriver massa onödiga saker.. nu ska jag hoppa in i duschen och sedan fixa lite inför imorgon, sedan så ska jag faktiskt sova! imorgon slutar jag tolv också, hääärligt (a) då blir det att träffa jikar, man vet aldrig vad vi hittar på men alltid lika mysigt och roligt med dig vännen.. men ska inte sitta här och skriva en till bok, jag hör av mig innan jag går och lägger mig, jag hoppas ni har haft världens bästa helg för min har faktiskt varit helt okej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0