JAG ÄLSKAR DIG SANDRA!

hejsan alla på Sandras blogg, här sitter jag Lejla och gästbloggar på hennes blogg. Ni tycker säkert det låter sjukt, men jag har faktiskt gjort hennes header och design.. Vad tycker ni vart den snygg? vill ni ha en kan ni nå mig på min blogg, www.lejlahajdarovic.blogg.se, men jag håller på med en ny blogg som kommer stå under namnet lejlah.webblogg.se men jag kommer meddela på den första när jag har bytt över... 

Sandra gumman, du är en otroligt bra vän. En av dom närmaste som jag har.. Du finns alltid där för mig och du vet att jag alltid har dörren öppen för dig med. Jag, du och karro har mer än 1000 minnen tillsammans. Önskar bara man kunde typ ta tillbaka minnerna som var förr. Har saknat dig och vi ska ses snart hjärtat min.  / lejla


minns du den dagen? den var klockren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0