i'm sorry if i hurt you

drog till skolan i mjukisbyxor, halsduk och tofs.. inte min stil direkt, men jag vill försöka orka med skoldagen.. men nej så vart det inte, efter första lektionen orkade jag inte vara kvar! huvudvärken och illamåendet blev bara större och större, jag tog jag börjar bli sjuk på riktigt.. jag pratade med lärararna och dom tyckte att jag skulle åka hem idag också, som sagt jag kollade bussen och den gick en timme senare.. great, så det var bara att kämpa sig igenom en halv svenska lektion också, och sedan tog jag bussen hem och kom väll hem för nån timme sen.. just nu ligger jag i sängen, men två täcken och två filtar och bara fryser, usch! varför ska man vara sjuk för? det är det värsta som finns, jag hatar't! men ska försöka sova lite nu, och förresten har fixat comviq igen så nu kan jag svara på era sms!
jag hör av mig sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0