if you look back at all the old times so you can actually smile sometimes

skoldagen vart helt okej, hade inte så jobbiga lektioner och fick inga läxor så tummen upp på det! (y) efter skolan drog jag hem till mamma en stund och bara satt och pratade med henne, hon är världens bästa! hämtade även lite kläder och andra saker medans jag var där! sedan tog jag bussen upp på stan och därifrån hem, när jag kom hem så kom zach en stund och vi har typ bara pratat och kollat på film, han är största torsken! nu ska jag hoppa in i duschen och sedan kolla runt på andras bloggar, det är alltid lika roligt och se vad andra har för sig om dagarna, haha :) imorgon ska jag träna, riktigt najs! men vi hörs imorgon, hoppas ni har haft en bra måndag! (a)


ska jag bli blond igen!? :) och jag tycker alla ska svara..
och bilder är världens fulaste

Kommentarer
Postat av: zach

du är största färskisen! :$

2010-04-20 @ 11:37:50
Postat av: Bella

nej det tycker jag inte för att du är skit fin i mörkt:)<3

2010-04-20 @ 18:19:34
Postat av: Anonym

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !

du ska färja blont !



blondie and blondie (Y)

2010-04-25 @ 20:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0