i need you like a heart needs a beat

vaknade nyss, så nu sitter jag med datorn i knät och kollar på tv.. det finns ju verkligen ingenting att göra när man är sjuk? det är det värsta, haha. men nu ska jag snart ta mig något och äta och sedan sätta mig och plugga lite, man ligger ju redan efter i skolan bara man har missat två dagar! det gillas inte, men det är också mycket skönare att sitta och plugga hemma själv än i klassrummet tycker jag! men ska inte sitta här och skriva en massa onödiga saker, istället ska jag sätta fart och göra det jag ska.. haha! jag hör av mig senare


kolla sådär vill jag ha mitt hår jämt, kanske inte med frisyren
men kolla, ingen utväxt eller nåt!
jag hatar verkligen utväxt eller hur man ska säga, haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

puuss vad fin !

2010-04-22 @ 18:01:07
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: gullis!!! tack!:D

2010-04-22 @ 18:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0