give me a kiss, a kiss to build a dream on

förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, men har varken haft tid eller lust för bloggen.
men nu ska jag sätta igång igen och nu känns det bättre eftersom att lejla har hjälpt mig att fixa hela bloggen och jag tycker om den, det känns fräsch och "vårit" haha, så tack snälla gumman, du är bäst! allt som har hänt mig under den senaste tiden orkar jag faktiskt inte ta upp, men jag ska försöka vara aktiv under veckan som kommer och självklart alla andra veckor och dagar också! nu ska jag snart gå och sova, har en extrem huvudvärk och mår dåligt, så ska sova tidigt idag för att orka med skolan imorgon! just det, i fredags så fyllde världens bästa zach fjorton! hoppas du hade en jätte bra dag och duvet vart du har mig, vid din sida hela tiden! hjärtat du är bäst ♥
men ska inte sitta här och skriva en massa onödiga saker nu, vi hörs imorgon!

man kan inte göra något annat än att älska honom
justin bieber - overboard

Kommentarer
Postat av: lejla hajdarovic

det är lugnt hjärtat!!

2010-04-18 @ 20:41:27
Postat av: zach

tack så mycket, du är underbar! <3

2010-04-19 @ 22:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0