first time and the first love

ber så hemskt mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen! men jag har haft annat för mig och inte alls suttit vid datorn, bara levt livet helt enkelt :) haha
nog tjat om det, min helg har bara varit bra, gjort mycket bra och roliga saker, orkar dock inte berätta allt.. idag så var det match, 2-2! surt eftersom att triangeln gjorde mål två sekunder innan matchens slut.. sen har jag och jennie varit ute och cyklat runt lite nu på kvällen, riktigt mysigt! men nu ska jag städa mitt rum och ladda ner massa bra låtar, musik är mitt liv! men ska röra på mig så att klockan inte blir för mycket, vi hörs

bilder och sånt kommer imorgon, är för trött för att ladda upp det nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0