every day is a happy day

inte varit så aktiv här dom senaste dagarna.. men har haft mycket att göra och sen så har jag inte mått så bra! men nu är jag äntligen frisk och det tycker vi om extremt, haha. igår drog jag iallafall till skolan och jag hade missat ganska mycket.. men efter skolan drog jag hem till mamma och typ bara låg och sov, var för trött och mådde inte alls bra! idag så gick jag upp halv åtta och drog till klubbhuset för vi skulle göra godispåsar till valborg, ska ju jobba då med världens bästa tjejer.. sedan drog jag hem och nu sitter jag här och dunkar musik! men ska ta mig något att äta nu, sedan ska jag upp och köpa lite småsaker på stan med jennie, sedan ska vi sola! efter det kanske zach kommer hit en stund, men vi får se hur allt blir! men ska inte sitta här och skriva massa onödiga saker..
jag hör av mig ikväll och jag hoppas ni får en riktigt bra dag :)

dagens lilla outfit

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig fifan

2010-04-24 @ 21:11:20
Postat av: eminahrustic

sjukt fin äru gumman!:)

<3333333333

2010-04-25 @ 15:36:35
Postat av: Anonym

dansar du? :d

2010-04-25 @ 20:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0