a friend is someone who lets you have total freedom to be yourself

borta bra, men hemma bäst!
dom orden kommer aldrig kunna ändras, iallafall inte utav mig :) nu har jag precis lagat tacos och nu kommer jag inte kunna äta något på flera veckor känns det som.. så ska sätta på mig mina joggingsskor och dra ut och springa lite hade jag tänkt, sen när jag har kommit hem så ska jag försöka ladda upp bilderna från helgen om det går, försökte förut och då funkade det inte! men nu ska dra ut nu innan klockan blir för mycket, jag hör kanske av mig ikväll, bjuder på en låt undertiden :) ha en bra torsdagskväll

taio cruz - break your heart
inte världens nyaste låt, men den är fortfarande sjukt bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0