marieberg

sov hos jennie igår, och idag gick jag upp tidigt för att vi skulle till marieberg
och köpa julklappar, känner mig verkligen duktig!
som sagt, vi åkte ut till marieberg och har bara gått där ute hela dagen och bara
varit med varandra, pratat och bara haft det mysigt.
vi åkte hem vid två och nu har jag köpt julklappar till alla, förutom två
det får jag fixa nångång i veckan
jennie och jag har bokat klipptid med, sen så ska jag färga mitt hår snart
så sjukt glad över det
men nu ska jag vänta på att jennie ska komma hem från sin match och sen så träffar
nog henne. men tills dess så ska jag gå och umgås med lillasyster, saknat henne sjukt!
ni får ha det bra oh ha en mysig helg
vi hörs imorgon



Kommentarer
Postat av: jennie

JAG ÄLSKAR DEJ (L)

2009-11-29 @ 11:01:49
Postat av: jennie

bilden :s



(L)(L)(L)

2009-12-05 @ 14:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0