slänger in ett snabbt inlägg, har ändå inget att göra
sitter här i mjukisbyxor och hostar
det är inte roligt att vara sjuk säger jag bara
nu ska jag gå och göra mig en varm mugg oboy
det är det bästa som finns när man är sjuk



jag ställer mig den frågan, vad var det som hände?
för vi lovade varan att vi ska alltid vara vänner
men nu känns det, som vi glidit isär
som att jag står framför dig och du ser mig inte där
vad ska man göra för att få det bli som förr?
för att få oss tillbaka till det som vi glömt
låt oss minna dom dagar som vi skrattat tillsammans
vi behövde bara vi och inga andra
har många gånger hört att vi två blir ett,
att en vänskap som våran alltid varit perfekt
kan inte tänka mig ett liv utan dig
för du räddade mig och nu lämnar du mig
så vill du glömma så gå du din väg
vill du glömma så lämna mig här
men vill du kämpa så visa mig nu
att våran vänskap är något du vill klara ut ~


Kommentarer
Postat av: julia

älskar dig! <3

2009-11-16 @ 16:33:43
Postat av: elin

älskar dig syster! måste ses snart!<333

2009-11-16 @ 16:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0