taggad inför jullovet..

åkte och kollade på match igår, eker mot brickebacken
vi vann med 7 - 0, efter matchen så åkte hela laget vidare till edessa för att käka
det var mysigt och grymt roligt,tack för en bra kväll!
jag älskar er tjejer, extremt mycket!

idag så har jag varit hos mormor med mamma & syster
karolin kom dit och sen så åkte vi upp på stan
jag köpte hårfärg oh strumpbyxor, hihi
kvällen har bara rullat på och karro & jag har varit helt crazy som vanligt..
nu åkte hon hem för en stund sen & jag ska snart sova
säger bara en sak, det här jullovet kommer att bli så sjukt bra & jag längtar redan
men nu ska jag som sagt sova, vi får höras imorgon
puss


emmahörnsten ♥ sandragranberg
orden är sanna hjärtat
& tillsammans är vi starka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0