grattis emina ♥

skolan idag var ganska bra, trött oh somnade nästan på lektionen:$
lyckat sandra!
emina och jag är sjukt grymma på att sjunga julsånger, det visste ni inte
OCH VI MÅSTE SÄGA GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA EMINA SOM FAKTISKT
FYLLER ÅR IDAG, grattis hjärtat! jag älskar dig ♥
men nu ska jag byta om sen ska jag dra iväg till träningen
&träffa alla saknade tjejer
vi hörs


du sårar och jag gråter
är det så här vi ska ha det?
vi måste prata om hur det ska vara
jag orkar inte mer, du får mig gråta väldigt ofta
det tar på mina krafter..
kanske är det bäst att vi inte pratar på ett tag?
kanske bryter upp helt?
vad vet jag?
jag är helt tom medans mina tårar rinner nerför min kind

Kommentarer
Postat av: Frida Östholm

vad har hänt sandra ?? :'(<333

2009-12-01 @ 16:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0