fyra dagar kvar

tog sovmorgon idag & sen så gick jag upp och hade mysmorgon med mamma
vi har fixat massa saker inför julen och sen så har vi färgat mitt hår
bara fyra dagar kvar till julaftoh nu, me like
jag hatar siba också!
min mobil som jag lämnade in på lagning finns inte längre så jag ska få nån utbytestelefon istället
nån c901 som jag verkligen inte vill ha, jag ska fan ta tillbaka mina pengar & köpa nån annan
om dom inte fixar det här..

imorgon så ska jag & jennie klippa oss
sen ska vi köpa lite saker inför julafton
efter det så ska vi tjocka oss på mc som vanligt..
emma skulle komma upp på stan också
dagen kommer bli guld! ♥

men nu ska vi springa hem till jennie & hämta lite saker för tjejen ska sova här
vi hörs imorgon, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0