en nybörjad vecka..

måndag: denna dag var jag med jennie och det var mysigt
vi åkte till pappas jobb och sen var vi barnvakt
sen på kvällen så gick jag faktiskt ut och gick ett tag,
det var skönt att få frisk luft & att få tänka klart..
tisdag: idag var det skola som vanligt
efter det åkte jag och träna med bästa emma
sen när jag kom hem så tog jag det lungt & pluggade lite matte
onsdag: skolan idag var väll sådär
efter det så åkte jag & julia till mellringe
där träffade jag zach, wette, filip & världens bästa vän emma
efter det så drog emma och filip zach & jag tog en prommenad
sen så gick vi till bussen och nu sitter jag här hos älskling
ska vara social mot honom nu, vi får höras!
ha en bra kväll


emma hörnsten:
det finns inte ord för hur bra du är
jag älskar dig!
igår idag imorgon & föralltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0