2 dagar kvar..

jennie sov hos mig inatt,vi fixade oss & drog upp på stan oh träffade min bästa vän
jag skulle klippa mig så vi gick oh gjorde det, jag vart fett nöjd iallafall
efter det så hade jag & bästavän en mysig eftermiddag på stan
vi träffade wolid & roberto en stund och sen så kom pappa oh hämtade oss
vi åkte hem till mig & hämtade mina saker sen vidare hem till bästavän
vi färgade hennes hår oh jag är fett grym på det ska ni veta!
efter det så drog vi ut & träffade barre,vi gick runt i mellringe & typ snacka,mysigt värre..
sen så gick emma & vi hem,vi bara suttit oh pratat
som ni kanske har fattat så sover jag här inatt & imorgon ska vi förbi mamma en sväng
men jag hör av mig imorgon,puss


jag fick ny mobil idag av siba idag,eftersom att min inte gick att laga
gick inte att ladda upp bild :s
men det äe en c901 med 5megapixel kamera,fett bra är den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0